Statusupdate!

dinsdag 13 december 2011 op 18:46


Zoals jullie hebben kunnen merken is helloleticiaa een poosje niet (zichtbaar) geupdated. Dat komt doordat ik ondertussen druk bezig ben geweest met het sleutelen aan de blog. Hierbij even een statusupdate om jullie op de hoogte te houden!


Op het eerste gezicht is er voor de bezoeker niet veel veranderd, maar dat komt doordat het vooral veranderingen betreft die voor mij als blogbeheerder handig zijn. Zo ben ik overgestapt van een sjabloon (oud en weinig mogelijkheden) naar een layout (nieuw en handige gadgets) en dat is erg goed merkbaar. Ik moet nog erg wennen aan de nieuwe manier van coderen, waardoor er tot op heden nog kleine foutjes aan de layout te zien zijn. Er ligt dus nog genoeg werk voor mij voor de boeg

Verder moet ik ook eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd erg druk ben in het offline leven. Dit heeft helaas een minder positief gevolg voor jullie: de kwantiteit van de berichten zal een stuk minder worden. Desondanks heb ik, om toch jou als trouwe bezoeker tegemoet te komen, een dag vastgesteld waarop ik -in de meeste gevallen- hoe dan ook post. Die dag wordt de vrijdag. Het plan is dus om elke week minimaal één artikel te schrijven op die dag. Minimaal ja, aangezien het ook voor kan komen dat ik wat meer tijd heb, waardoor ik meer artikelen kan schrijven buiten de vrijdag. Blijf dus dagelijks mijn blog checken!

Naast dit ietwat sombere nieuws is er ook nog goed nieuws: helloleticiaa heeft vandaag de dag al ruim 5800 bezoekers! Vergeleken met andere sites geen noemenswaardig aantal, maar voor mij wel. Met zo'n kleine en niet altijd actieve blog als die van mij ben ik erg blij met dit aantal. Super! (: Ik ben blij dat jullie mijn teksten waarderen.

Ook is het belangrijk om te weten dat tips van bezoekers niet ongehoord blijven. Zo heb ik van sommigen van jullie begrepen dat het lettertype waarmee ik schrijf te klein is. Bezoeker is koning, dus dat heb ik even aangepast! Hopelijk is dit prettiger leesbaar.
Mochten er nog andere tips of opmerkingen zijn, dan kunnen jullie gerust contact met mij opnemen, ik zal jullie zoveel mogelijk tegemoet proberen te komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten