Paranormal activity 3 review

maandag 24 oktober 2011 op 11:24


Gisteren ben ik met mijn vriend naar de film Paranormal Activity 3 geweest, gezien we allebei van thrillers en horror houden. We hadden deel 1 en 2 al gezien, dus waren we ook erg benieuwd naar deel 3. Lees verder voor mijn review over de film. Maak je geen zorgen, het verhaal wordt niet verklapt!






Trailer Paranormal Activity 3: It runs in the family



Zoals we al van de vorige PA films gewend zijn, draait het weer om een gezin die besluit camera's in hun huis te plaatsen nadat er vreemde dingen voorvallen. Dit keer betreft het een gezin met twee dochters. Eén van die dochters speelt een grotere rol in de film. Ik wil niet teveel verklappen, aangezien de pret er dan vanaf is, dus zal ik het verhaal niet verder benaderen.

De film bevat, uiteraard, veel schrikmomenten. Heel erg eng en diepzinnig is de film dus niet perse en de schrikmomenten die er zijn danken hun kracht vooral aan de geluidseffecten. De spanning bouwt zich gedurende de film steeds meer op en eindigt, vond ik persoonlijk, met een anticlimax.

Ik ben dus niet al te enthousiast over de film. Schrikmomenten waren prima, leuk voor als je op een nog prille date bent, maar eng vond ik de film niet. Daarvoor had hij te weinig diepgang. Het verhaal was oké, maar werd voor mijn gevoel te weinig uitgewerkt. Tenslotte vond ik het einde erg jammer, maar dat vond ik over het algemeen bij elk deel.
Al met al is het een geschikte film om erna een prank uit te halen bij iemand, gezien het feit dat je een tijdje erna nog een beetje schrikachtig blijft.


Persoonlijke waardering:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten