Bedankt!

donderdag 10 november 2011 op 16:11


Ik heb tot op heden al 2887 bezoekers op mijn blog gekregen en ik heb al zes leden. Bedankt dat jullie mijn blog zo trouw volgen! Jullie geven mij motivatie om deze blog voort te zetten en te updaten, alleen..






..wordt er weinig gereageerd op mijn posts. Ik heb rekening gehouden met de mogelijkheid dat mensen mijn blog wellicht niet interessant vinden, maar dat lijkt me niet het meest waarschijnlijke aangezien mijn blog elke dag minstens vijfentwintig keer wordt bezocht. Ik vraag me dan ook af, wát is precies de reden dat er nauwelijks wordt gereageerd?

Ik heb deze blog in eerste instantie gemaakt om mijn gedachten en mijn visie kwijt te kunnen en ben nooit uit geweest op alleen maar veel volgers, daarom vind ik het ook zo leuk om te zien dat er mensen zijn die zich écht in mijn blog interesseren! Ik zou het dan ook fijn vinden om feedback te krijgen: wat kan ik beter doen, over welk onderwerp willen jullie mijn mening weten..En natuurlijk vind ik het ook erg boeiend om te weten wat jullie mening is bij een post. Hoe kijken jullie tegen het onderwerp aan? Zijn jullie het met mij eens of juist niet? Elke reactie telt!

Ook kunnen jullie lid worden van mijn blog. Het voordeel daarvan is dat je een melding krijgt wanneer ik iets heb gepost: zo blijf je up to date! Ook zal ik in de toekomst wellicht winacties houden waarmee je alleen mee kan doen als je lid bent. Ten slotte is het ook een goede manier van reclame voor je eigen blog, aangezien bezoekers jouw bloglink te zien krijgen. Een hoop voordelen dus!

Nou heb ik van sommigen van jullie begrepen dat ze wel lid wíllen volgen, maar dat ze helaas geen google-account hebben. Geeft niet! Je kunt ook een actieve rol op mijn blog geven door te reageren in de Cbox, onder berichten en door de 'vind ik leuk' knop, mocht je de post goed vinden.

Kortom: ik ben hartstikke blij dat ik dagelijks al vijfentwintig bezoekers heb en dat ik zes geweldige volgers heb, maar ik hoop dat jullie wat meer van jullie laten horen! :)



3 opmerkingen:

Umran zei

woep woep, vanaf heden ben ik hier actief. maak je maar geen zorgen :33

Esmée zei

Ik vind het leuk om te lezen hoe je over dingen denkt. Vooral sinds je foetsie bent van GS.
Ik zou zeggen: ga gewoon je gang, pak de onderwerpen die jij leuk vind.

Ik heb helaas niet zoveel tijd hiervoor, anders had ik wel meer gereageerd(en met mn eigen blog bezig geweest, maar die blijft voorlopig in de koelkast).

Leticia zei

@ Umran: yeeeey, welkom :3

@ Esmée: Dankje wel. Je kent mij onderhand al wel een beetje qua gedachtegang over bepaalde onderwerpen, ik hoop dat je je niet laat afschrikken.

En ik snap het wel hoor, haha. Soms moet je de tijd en de zin echt uit je tenen halen. Ik hoop dat je die tijd snel vind, niet perse zodat je meer kunt reageren, maar meer omdat ik mij heel erg kan vinden in jouw stijl, en je bent één van de weinigen haha!

Een reactie posten